2025. július 8. 13:36
A Budavári Önkormányzat pályázatot hirdet nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérbevételére az I. kerület területén.
Az Önkormányzat célja, hogy átlátható és nyilvános eljárás keretében biztosítsa a tulajdonában álló, üresen álló nem lakás célú helyiségek hasznosítását, elősegítve ezzel a kerület gazdasági, kulturális és közösségi életének élénkítését, elsődleges a lakossági szolgáltatásokat végző cégek, vállalkozók, civil szervezetek, vagy bejegyzett egyházak részére.
Pályázat benyújtásának határideje:
️ 2025. szeptember 1. (hétfő) 17 óra
Pályázat tárgya:
A Budavári Önkormányzat tulajdonában álló, nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérbeadása üzleti, kulturális, közösségi vagy egyéb tevékenységek céljára. A helyiségek jellemzően frekventált, jól megközelíthető belvárosi elhelyezkedéssel bírnak.
Pályázható helyiségek:
A kiírásban többféle alapterületű és funkciójú ingatlan található, amelyek jellemzői (cím, méret, műszaki állapot, minimális bérleti díj stb.) a hivatalos dokumentációban részletesen szerepelnek.
A pályázók minden helyiség esetében egyedi koncepciót nyújthatnak be.
Kik pályázhatnak?
Pályázhat természetes személy, egyéni vállalkozó, gazdasági társaság, civil szervezet, vagy egyéb jogi személy, aki megfelel a pályázati feltételeknek.
!A pályázat nem lakás célú hasznosításra vonatkozik.
A bérleti szerződés időtartama: 5 év, a pályázatban egyéb vállalások esetén 10 év.
Pályázat benyújtásának módja:
A pályázati dokumentáció kizárólag személyesen: Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal, 1014 Budapest, Kapisztrán tér 1. vagy a 1012 Budapest Attila út 65. szám alatt, ügyfélfogadási időben (hétfő: 8:00-18:00, kedd 8:00-16:00, szerda 08:00-16:30, csütörtök 08:00-16:00, péntek 08:13:30) nyújtható be. A Budavári Polgármesteri Hivatal 2025. július 28. napjától 2025. augusztus 8 napjáig igazgatási szünet miatt zárva tart, a pályázat benyújtására az igazgatási szünet alatt nincs lehetőség.
Fontos, hogy a pályázatokat zárt borítékban, a kiírásban megadott formai követelmények szerint nyújtható be. A borítékon kérjük feltüntetni: HELYISÉGPÁLYÁZAT, egyéb megjelölés, cégjelzés vagy felirat nem szerepelhet rajta. A pályázat átvétele során az átvétel időpontját rá kell vezetni a pályázatot tartalmazó borítékra, egyúttal átvételi elismervénnyel kell igazolni az átvétel tényét.
Eredményhirdetés
A pályázatokról a Gazdasági és Jogi Bizottság legkésőbb 2025. szeptember 30-ig dönt. Az eredményről minden pályázó írásban kap értesítést.
Kérjük, a jelentkezés előtt alaposan tanulmányozzák át a hivatalos pályázati dokumentációt és mellékleteket!
A teljes pályázati kiírás, a helyiségek listája, az adatlapok és a benyújtással kapcsolatos részletes tudnivalók elérhetők az alábbi linken:
https://budavar.hu/tenders/helyisegpalyazat/