Igazgatási Iroda elektronikusan beadható nyomtatványai
Tisztelt Ügyfeleink! Irodánkhoz tartozó feladatok kapcsán az elektronikus ügyintézést elsődlegesen az E-Önkormányzat Portálról bejelentkezéssel indítható űrlapokkal biztosítjuk, melyek elérhetősége: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
Cégkapu használatára kötelezett gazdálkodó szervezetek esetén az ügyindítást csak a cégkapuról beküldött űrlapok esetén tudjuk elfogadni, továbbá egyéni vállalkozók esetében kizárólag ügyfélkapun történő ügyindítás lehetséges.
Amennyiben ügyindításához nem találja meg az űrlapot az E-Önkormányzat Portálon, akkor az alábbi ÁNYK alapú űrlapok is igénybe vehetők (ezek használatához szükséges nyomtatvány kitöltő program elérhetősége a NAV oldalán: https://www.nav.gov.hu/nav/letoltesek/nyomtatvanykitolto_programok)
Továbbá amennyiben technikai okok miatt nincs lehetősége ÁNYK alapú űrlap beküldésére, úgy az irat elektronikus úton E-papír szolgáltatás segítségével is beküldhető, mely a következő oldalon elérhető: https://epapir.gov.hu/.
IGAZ_04 – Kérelem bejelentésköteles ipari tevékenység nyilvántartásba vételéhez
IGAZ_05 – Bejelentés ipari tevékenység megszüntetéséről
IGAZ_06 – Bejelentés szálláshely létesítésről és szálláshely adatváltozásáról
IGAZ_08 – Kérelem zenés táncos rendezvény engedélyezéséhez
IGAZ_09 – Éjszakai nyitva tartás iránti kérelem
IGAZ_10 – Bejelentés üzlet, kereskedelmi tevékenység megszüntetéséről
IGAZ_11 – Bejelentés szálláshely megszűntetéséről
IGAZ_12 – Kérelem telepengedély köteles ipari tevékenység nyilvántartásba vételehez
IGAZ_19 – Kérelem birtokvédelmi eljárás megindításához
IGAZ_20 – Nem üzleti célú szálláshely kérelem
IGAZ_22 – Adatlap költségmentességi kérelem elbírálásához
IGAZ_99 – Általános célú űrlap
Részletesebb leírást itt olvashat: link
Jogszabály változás okán ÁNYK rendszerből kivezetett nyomtatványok: IGAZ_01 IGAZ_02 IGAZ_13 IGAZ_15 IGAZ_16