Elektronikus ügyintézéssel beküldhető nyomtatványok
A Budapest I. Kerület Budavári Önkormányzat 2019. márciusában csatlakozott az ASP országos rendszerhez, emiatt teljesen átalakul az adózók ügyindítása, egyenleg lekérdezése és későbbieben az adófizetése is. Az új online elérhető Önkormányzati Hivatali Portál nemcsak magánszemélyeknek, hanem a vállalkozásoknak is megkönnyíti a mindennapjait. Ezzel párhuzamosan a korábbi elektronikus adózási felület, a Budavár E-adó oldala megszűnik, és helyette az ügyfeleink az Önkormányzati Hivatali Portál felületét használhatják.
Tovább a portálra
Jelenleg az önkormányzat ügyeinek egyre bővülő körénél biztosított az elektronikus ügyintézéshez szükséges űrlap benyújtás az önkormányzati ASP rendszeren keresztül, de azon ügyfeleink részére, akik az ÁNYK rendszerét már ismerik, egyes ügytípusokban továbbra is biztosítunk ÁNYK alapú űrlap benyújtási lehetőséget. Az ügyindítás bejelentkezéshez kötött szolgáltatás, ennek hiányában az űrlap csak nyomtatható és papír alapon nyújtható be.
Felhívjuk figyelmüket, hogy gazdálkodó szervezetek esetében hivatalunk kizárólag cégkapun keresztül benyújtott kérelmet fogad be, a nem megfelelő elektronikus úton benyújtott kérelem hatálytalan (Eüsztv. 9.§ (5)). Általános Nyomtatványkitöltő (ÁNYK) keretprogram használata esetén külön beállítás szükséges ehhez a „beállítások” menüben „kapcsolat a cég/hivatali kapu menü engedélyezése” sor aktiválásával.
Bővebb információk
Felhívjuk továbbá ügyfeleink figyelmét, hogy a veszélyhelyzet megszűnésével összefüggő átmeneti szabályokról és a járványügyi készültségről szóló 2020. évi LVIII. törvény szerinti elektronikus bejelentéshez használható e-mail cím:
ellenorzott_bejelentes@budavar.hu