RENDSZERGAZDA-INFORMATIKUS

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet RENDSZERGAZDA-INFORMATIKUS munkakör betöltésére.

HATÁRIDŐ

2023. szeptember 22.

 

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet

 

RENDSZERGAZDA-INFORMATIKUS

(csoportvezető)

munkakör betöltésére

 

 

A leendő munkatárs feladatai:

  • Csoportvezetői feladatok ellátása.
  • Az önkormányzati informatikai stratégia felülvizsgálatához és az új célkitűzések meghatározásához szükséges javaslat elkészítése. Az informatikai stratégia megvalósulásának figyelemmel kísérése; tevékeny részvétel a megvalósításához kapcsolódó feladatok végrehajtásában. A végrehajtással kapcsolatos beszámolók, jelentések megadott határidőre való összeállítása a vezetés számára.
  • A képviselő-testület üléstermének előkészítéséhez az informatikai berendezések működőképességének ellenőrzése, az ülés napján. Az ülésről a jegyzőkönyvvezetés informatikai feltételeinek biztosítása, a MikroVoks szavazatszámláló rendszerben rögzített adatok mentése.
  • A Képviselő-testület munkájához szükséges szavazási-, ügyviteli-, kamerarendszer (rögzítés és élő adás közvetítés) üzemeltetése.
  • A bizottsági ülés előtt segítség nyújtása a testületi ügyintézőknek a hangfelvételt készítő diktafon rendszer összeszereléséhez és beüzemeléséhez.
  • A Polgármesteri Hivatalt érintően az éves költségvetési koncepcióhoz, a költségvetési tervezéshez és beszámoláshoz az informatikára vonatkozó részanyag kidolgozása, az informatikai eszközszükséglet összeállítása, illetve a végrehajtás értékelésének elkészítése. Az éves költségvetésben rendelkezésre álló forrás felhasználásához ellátja az informatikai beszerzések tekintetében a keretgazda feladatokat.
  • IT infrastruktúra üzemeltetése, felügyelete, karbantartása. Részvétel az informatikai belső szabályzatok felülvizsgálatában.
  • Windows rendszer környezetben szerver és desktop üzemeltetési és telepítési feladatok ellátása, valamint felhasználói jogosultságok felügyelete és támogatás nyújtása.
  • Vezetékes és vezeték nélküli hálózat üzemeltetése és felügyelete.
  • Irodai PC-k és laptopok, okostelefonok felügyelete, karbantartása, menedzselése.
  • Felhasználók részére napi segítségnyújtás a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban.
  • A budavar.hu önkormányzati honlaphoz kapcsolódó publikációk elhelyezésének, frissítésének, a törvényi előírásoknak megfelelő kötelező adatok elérhetőségének biztosítása a testületi ügyintézőkkel együttműködve. Web-szerkesztői feladatok ellátása. A weblappal kapcsolatos szolgáltatások üzemeltetése és fejlesztése.
  • Külső és belső informatikai hálózatot érintő problémák megoldásában való aktív közreműködés, problémák diagnosztizálása és megoldása.
  • Javaslattétel az önkormányzat és a hivatal informatikai rendszereinek működését segítő, fejlesztő lehetőségekre.
  • Koordinálja és összefogja a választással (országgyűlési, önkormányzati stb.) kapcsolatos informatikai feladatokat.

 

Alkalmazási feltételeink, elvárásaink:

  • Felsőoktatásban szerzett műszaki, informatikai, informatikatanár, számítástechnika tanár szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és ügyvitelszervező, informatikus, programtervező, programozó, rendszerszervező felsőfokú szakképesítés.
  • Microsoft szerverek és alkalmazások magas szintű ismerete.
  • IT üzemeltetési területen szerzett legalább 5 éves tapasztalat.
  • Szakmai angol nyelv ismerete, angol nyelvtudás.
  • Kötelező jogszabályi feltételeknek való megfelelés (magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség, vagyonnyilatkozat-tétel).

 

Elvárt kompetenciák:

  • vezetési-szervezési készség;
  • jó kommunikáció, kapcsolatteremtő és konfliktuskezelő képesség;
  • magas szintű együttműködési és kapcsolatteremtő készség;
  • eredménycentrikus gondolkodás, problémamegoldóképesség;
  • önálló munkavégzés, döntésképesség, proaktív szemlélet;
  • rendszer-, folyamat szemlélet.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • hasonló területen – önkormányzatnál – szerzett munkatapasztalat;
  • IT területen szerzett vezetői tapasztalat;
  • LAN/WAN/VPN hálózatok üzemeltetése során szerzett tapasztalat;
  • programozói, weblap-szerkesztői munkatapasztalat;
  • DMS One Ultimate iratkezelő és ügyviteli program ismerete;
  • GovCenter Alkalmazás Szolgáltató Központ működésének ismerete.

 

Amit kínálunk – illetmény, juttatások, egyéb információk:

  • Illetmény és egyéb juttatások a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.), valamint a belső szabályzatok alapján járnak.
  • A Hivatalban a köztisztviselői illetményalap 75.600 Ft.
  • Budapest közlekedési bérletet biztosítunk.
  • A jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén illetményén felül további juttatások elérésére.
  • Cafeteria juttatást biztosítunk emelt összegben, próbaidő alatt is.
  • Utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően.
  • Munkavégzés Budapest egyik legszebb helyén, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.).
  • A munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel is.
  • A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.
  • Fontosnak tartjuk kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.
  • Szakmailag egymást támogató munkakörnyezet.

 

 

 

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal, a megpályázott pozíció feltüntetésével.
  • Motivációs levél.
  • Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata.
  • A Kttv. 42. § (1) és (3) bekezdése szerinti, három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás az igénylésről.
  • A pályázati anyaghoz csatolni szükséges a https://budavar.hu/career/ weboldalról letölthető adatkezelési tájékoztató megismerését követően a pályázó által aláírt, az adatkezeléshez szükséges hozzájáruló nyilatkozatot.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2023. szeptember 22.

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2023. szeptember 29.

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus úton: Láng Andrea részére a lang.andrea@budavar.hu e-mail címen keresztül.

Kérjük az e-mail tárgyában megjelölni a munkakör megnevezését: „rendszergazda-informatikus (csoportvezető)”

 

A pályázati kiírással kapcsolatban további tájékoztatást Kiss Imre Jegyzői irodavezető nyújt a +36/1 458-3132 telefonszámon.

Az állás betöltéséről a jegyző dönt. Eredményes pályázat esetén határozatlan idejű, teljes munkaidős köztisztviselői kinevezésre kerül sor hat hónap próbaidő kikötésével. Elbírálást követően az új kollégánk – legkorábban – 2023. október 16. napján állhat munkába.

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a pályázatot eredménytelenné nyilvánításuk, amennyiben nem találjuk meg az ideális jelöltet.