Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal
pályázatot hirdet
PÉNZÜGYI ÜGYINTÉZŐ
munkakör betöltésére
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- A számlázással és követelések kezelésével kapcsolatos feladatok ellátása.
- Ellátja a számlázással, vevő nyilvántartással, bevételek beazonosításával kapcsolatos feladatokat, valamint gondoskodik a közhatalmi és saját bevételek beszedéséről, nyilvántartásáról, ellenőrzéséről és kiszámlázásáról, a befizetések elmaradása esetén kezdeményezi azok, adók módjára történő behajtását.
- Gondoskodik a Forrás.net integrált ügyviteli rendszerben lévő partnertörzs folyamatos karbantartásáról a vevői partnerek vonatkozásában, naprakész nyilvántartást vezet a bevételi szerződésekről.
- A bevételi jogcímek esetében a rendelkezésre álló dokumentumok alapján előírja a követelést az alkalmazott gazdálkodási rendszerben, elkészíti a kimenő számlákat, számviteli bizonylatokat, nyilvántartja és rendezi az ügyfelek folyószámláit.
- Tartja a kapcsolatot a partnerekkel, rendezi a számlákkal kapcsolatos kifogásaikat, a kiküldött, határidőben meg nem fizetett követelésekről fizetési felszólításokat készít.
Alkalmazási feltételeink, elvárásaink:
- Az I. besorolási osztályban:
Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés.
- A II. besorolási osztályban:
Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés.
- Felhasználói szintű MS Office alkalmazások (különösen a Word és az Excel program ismerete).
- Kötelező jogszabályi feltételeknek való megfelelés (magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség, vagyonnyilatkozat-tétel).
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Közigazgatási alapvizsga és/vagy szakvizsga megléte.
- Forrás.net integrált ügyviteli rendszer ismerete.
- Azonos munkakörben szerzett tapasztalat – legalább 1-3 év szakmai tapasztalat.
Amit kínálunk – illetmény, juttatások, egyéb információk:
- Illetmény és egyéb juttatások a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.), valamint a belső szabályzatok alapján járnak.
- A Hivatalban jelenleg a köztisztviselői illetményalap 76.500 Ft.
- Budapest közlekedési bérletet biztosítunk.
- A jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén illetményén felül további juttatások elérésére.
- A próbaidő alatt is biztosítunk cafeteria juttatást.
- Utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően.
- Munkavégzés Budapest egyik legszebb helyén, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.).
- A munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel is.
- A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.
- Fontosnak tartjuk kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal, a megpályázott pozíció feltüntetésével.
- Motivációs levél.
- Az iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratainak egyszerű másolata.
- Három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt vagy igazolást az igénylésről.
- Nyilatkozat arról, hogy jogviszony létesítés esetén vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását.
- A pályázati anyaghoz csatolni szükséges https://budavar.hu/career/ weboldalról letölthető adatkezelési tájékoztató megismerését követően a pályázó által aláírt, az adatkezeléshez szükséges hozzájáruló nyilatkozatot.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. június 7.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. június 14.
A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikus úton: Sárközi Anita részére a szemelyugy@budavar.hu e-mail címen keresztül. Az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni a munkakör megnevezést: „pénzügyi ügyintéző”
Kérjük, csak a pályázati kiírásnak teljes mértékben megfelelő jelentkezők nyújtsák be pályázatukat!
A pályázati kiírással kapcsolatban további tájékoztatást Brezovszki Adrienn nyújt a 06/1 458-3042 telefonszámon.
A személyes interjú alkalmával a jelentkezők rátermettségét és szakmai felkészültségét vizsgáljuk.
Az állás betöltéséről a jegyző dönt. Eredményes pályázat esetén határozatlan idejű, teljes munkaidős köztisztviselői kinevezésre kerül sor hat hónap próbaidő kikötésével. Elbírálást követően az új kollégánk azonnal munkába állhat.
Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a pályázatot eredménytelenné nyilvánításuk, amennyiben nem találjuk meg az ideális jelöltet.