Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal
pályázatot hirdet
PÉNZÜGYI ÜGYINTÉZŐ
munkakör betöltésére
határozott idejű
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- Budapest I. kerület Budavári Önkormányzat, a Budavári Polgármesteri Hivatal és Nemzetiségi Önkormányzatok vonatkozásában
- bejövő számlák, határozatok, egyéb kifizetések dokumentumainak befogadása, kötelező mellékletekkel történő felszerelése, a bizonylatok rögzítése az alkalmazott gazdálkodási rendszerben, utalásra történő előkészítése, nyilvántartások vezetése, szállítói egyenlegközlő levelek, fizetési felszólítások kezelése,
- a feladatkörébe tartozó alszámlák feldolgozásával kapcsolatos feladatok, banki forgalom rögzítése az alkalmazott gazdálkodási rendszerben,
- a Nemzeti Adó- és Vámhivatal részére a szükséges bevallások összeállítása és azok Hivatali kapun történő megküldése (Áfa bevallás, rehabilitációs hozzájárulás, cégtelefon, cégautó bevallások)
Alkalmazási feltételeink, elvárásaink:
- Az I. besorolási osztályban:
Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés.
- A II. besorolási osztályban:
Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés.
- Felhasználói szintű MS Office alkalmazások (különösen a Word és az Excel program ismerete).
- Kötelező jogszabályi feltételeknek való megfelelés (magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség, vagyonnyilatkozat-tétel).
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Forrás.Net rendszer ismerete
Amit kínálunk – illetmény, juttatások, egyéb információk:
- Illetmény és egyéb juttatások a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.), valamint a belső szabályzatok alapján járnak.
- A Hivatalban jelenleg a köztisztviselői illetményalap 63.000 Ft.
- Budapest közlekedési bérletet biztosítunk.
- A jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén illetményén felül további juttatások elérésére.
- A próbaidő alatt is biztosítunk cafeteria juttatást.
- Utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően.
- Munkavégzés Budapest egyik legszebb helyén, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.).
- A munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel is.
- A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.
- Fontosnak tartjuk kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal, a megpályázott pozíció feltüntetésével.
- Motivációs levél.
- Az iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratainak egyszerű másolata.
- Három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt vagy igazolást az igénylésről.
- Nyilatkozat arról, hogy jogviszony létesítés esetén vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását.
- A pályázati anyaghoz csatolni szükséges https://budavar.hu/career/ weboldalról letölthető adatkezelési tájékoztató megismerését követően a pályázó által aláírt, az adatkezeléshez szükséges hozzájáruló nyilatkozatot.
A pályázat benyújtásának határideje: 2023. február 28.
A pályázat elbírálásának határideje: 2023. március 10.
A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikus úton: Láng Andrea részére a lang.andrea@budavar.hu e-mail címen keresztül. Kérjük az e-mail tárgyában feltüntetni a munkakör megnevezést: „pénzügyi ügyintéző”
A pályázati kiírással kapcsolatosan további tájékoztatást Kis Tímea gazdasági irodavezető nyújt a 06/1-458-3011-es telefonszámon.
Az állás betöltéséről a jegyző dönt. Eredményes pályázat esetén határozott idejű, teljes munkaidős köztisztviselői kinevezésre kerül sor próbaidő kikötésével. Elbírálást követően az új kollégánk azonnal munkába állhat.
Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a pályázatot eredménytelenné nyilvánításuk, amennyiben nem találjuk meg az ideális jelöltet.