ÖNKORMÁNYZATI KÖLTSÉGVETÉSI ÜGYINTÉZŐ

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet ÖNKORMÁNYZATI KÖLTSÉGVETÉSI ÜGYINTÉZŐ munkakör betöltésére.

HATÁRIDŐ

2025. október 28.

 

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet Közszolgálati jogviszony (Kttv.) keretében

ÖNKORMÁNYZATI KÖLTSÉGVETÉSI ÜGYINTÉZŐ

 munkakör betöltésére

 

A leendő munkatárs feladatai: az önkormányzati kötelezettségvállalások rögzítése és nyilvántartása a Forrás.NET rendszerben; szerződések nyilvántartásának vezetése, határidők nyomon követése, teljesítések figyelemmel kísérése; az állami normatív támogatásokhoz kapcsolódó adatszolgáltatások bekérése, ellenőrzése, elkészítése az ebr42 felületen; az ÖNEGM rendszerben az előirányzatok nyomon követése, ellenőrzése, esetleges korrigálása; közreműködés az önkormányzat költségvetési és beszámolási feladatainak előkészítésében; kapcsolattartás a gazdasági igazgatóság munkatársaival és az önkormányzati intézményekkel; a gazdálkodást érintő jogszabályok követése és azok gyakorlati alkalmazása; érvényesítési és pénzügyi ellenjegyzési gazdálkodási jogkör gyakorlása felhatalmazás alapján.

 

Alkalmazási feltételeink, elvárásaink:

  • Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi vagy közszolgálat vagy gazdasági agrármérnöki vagy jogi szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés
  • Felhasználó szintű számítógépes ismeretek
  • Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása
  • Kötelező jogszabályi feltételeknek való megfelelés (magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség)

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködés,
  • önállóság és pro-aktivitás,
  • terhelhetőség,
  • felelősségvállalás az elvégzett munka minőségéért.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • költségvetési szervnél – elsődlegesen önkormányzatnál – szerzett 5 év munkatapasztalat
  • államháztartási mérlegképes könyvelő szakképesítés
  • közigazgatási alap- / szakvizsga

 

Amit kínálunk – illetmény, juttatások, egyéb információk:

  • Illetmény és egyéb juttatások a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.), valamint a belső szabályzatok alapján járnak.
  • A Hivatalban a köztisztviselői illetményalap 83.400 Ft.
  • Budapest közlekedési bérlet a munkakörhöz biztosítható.
  • A jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén illetményén felül további juttatások elérésére.
  • Cafeteria juttatást biztosítunk emelt összegben, próbaidő alatt is.
  • Utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően.
  • Munkavégzés Budapest egyik legszebb helyén, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.).
  • A munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel is.
  • A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.
  • Fontosnak tartjuk kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.
  • Szakmailag egymást támogató munkakörnyezet.

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal, a megpályázott pozíció feltüntetésével.
  • Az iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratainak egyszerű másolata.
  • Három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás az igénylésről.
  • Nyilatkozat arról, hogy jogviszony létesítés esetén vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását.
  • A pályázati anyaghoz csatolni szükséges https://budavar.hu/career/ weboldalról letölthető adatkezelési tájékoztató megismerését követően a pályázó által aláírt, az adatkezeléshez szükséges hozzájáruló nyilatkozatot.

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. október 28.

A pályázat elbírálásának határideje: folyamatos, de legkésőbb 2025. november 15.

A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus úton: szemelyugy@budavar.hu e-mail címen keresztül. Kérjük a tárgyban megjelölni a munkakör megnevezését: „önkormányzati költségvetési ügyintéző”.

 

A pályázati kiírással kapcsolatban további tájékoztatást Kis Tímea gazdasági igazgató nyújt a +36/1 458-3011 telefonszámon, vagy a kis.timea@budavar.hu e-mail címen.

 

Az állás betöltéséről a jegyző dönt. A pályázatok elbírálása folyamatosan történik. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, a pályázatot határidő előtt lezárhatja. A pályázat kiírója fenntartja magának a visszavonás, valamint a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát.

Eredményes pályázat esetén határozott idejű (előre láthatóan 2027. szeptember 30.), teljes munkaidős köztisztviselői kinevezésre kerül sor hat hónap próbaidő kikötésével.

A pályázati kiírás további közzétételének helye: budavar.hu; kozszolgallas.ksz.gov.hu; profession.hu