JOGI REFERENS

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet JOGI REFERENS munkakör betöltésére.

HATÁRIDŐ

2025. március 14.

 

 

 

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet

JOGI REFERENS

munkakör betöltésére

 

A leendő munkatárs feladatai:

  • Közjogi szervezetszabályozó eszközök készítése, szerződések szerkesztése és előkészítése, dokumentumok jogi véleményezése, ellenjegyzése, gazdálkodási szabályzat szerinti jogi szignalizációja.
  • Az Önkormányzat továbbá a Polgármesteri Hivatal beszerzési eljárásai során jogi tanácsadás, továbbá vonatkozó okiratok és szerződések előkészítése,
  • A Képviselő-testület és bizottságai ülésére készített előterjesztések jogi és törvényességi véleményezése, a Jogi Csoport, mint szakterületi egység feladatkörébe tartozó előterjesztések készítése.
  • A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységei munkájának jogi támogatása.

 

Alkalmazási feltételeink, elvárásaink:

  • Felsőoktatásban szerzett jogász szakképzettség
  • Közigazgatási szakvizsga
  • Felhasználó szintű számítógépes ismeretek.
  • Kötelező jogszabályi feltételeknek való megfelelés (magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség).

 

Elvárt kompetenciák:

  • jó kommunikációs készség szóban és írásban,
  • önálló munkavégzés, döntésképesség,
  • problémamegoldó képesség,
  • proaktivitás,
  • stressz tűrőképesség és
  • precíz munkavégzés.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • jogi szakvizsga,
  • hasonló területen – önkormányzatnál – szerzett munkatapasztalat,
  • kötelmi jogban való jártasság,
  • angol jogi szaknyelv ismerete,
  • beszerzési és/vagy közbeszerzési területen szerzett szakmai tapasztalat,
  • az általános közigazgatási rendtartás és a közigazgatási perrendtartás ismerete.

 

Amit kínálunk – illetmény, juttatások, egyéb információk:

  • Illetmény és egyéb juttatások a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.), valamint a belső szabályzatok alapján járnak.
  • A Hivatalban a köztisztviselői illetményalap 83.400 Ft a 2025. évi költségvetési rendelet értelmében.
  • Budapest közlekedési bérletet biztosítunk.
  • A jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén, illetményén felül további juttatások elérésére.
  • Cafetéria juttatást biztosítunk emelt összegben (évi nettó 400.000,- Ft), próbaidő alatt is.
  • Utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően.
  • Munkavégzés Budapest egyik legszebb helyén, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.).
  • A munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel is.
  • A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.
  • Fontosnak tartjuk kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.
  • Szakmailag egymást támogató munkakörnyezet.

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal, a megpályázott pozíció feltüntetésével.
  • Motivációs levél.
  • Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata.
  • A Kttv. 42. § (1) és (3) bekezdése szerinti, három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
  • A pályázati anyaghoz csatolni szükséges a https://budavar.hu/career/ weboldalról letölthető adatkezelési tájékoztató megismerését követően a pályázó által aláírt, az adatkezeléshez szükséges hozzájáruló nyilatkozatot.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. március 14.

 

A pályázat elbírálásának határideje: folyamatos, de legkésőbb 2024. március 31.

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus úton: a szemelyugy@budavar.hu e-mail címen keresztül. Kérjük a pályázaton megjelölni a munkakör megnevezését: „jogi referens”

A pályázati kiírással kapcsolatban további tájékoztatást dr. Bartos Diána Petra aljegyző, jogi csoportvezető nyújt a +36/1 458-3111 telefonszámon vagy a bartos.diana@budavar.hu e-mail címen.

 

A pályázat elbírálásának módja:

A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatot benyújtók közül az előértékelésen kiválasztott jelöltek személyes meghallgatáson vesznek részt. A pályázat elbírálásáról a jegyző dönt.  A pályázatok elbírálása folyamatosan történik. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, a pályázatot határidő előtt lezárhatja.

 

Eredményes pályázat esetén határozatlan idejű, teljes munkaidős köztisztviselői kinevezésre kerül sor hat hónap próbaidő kikötésével.

Elbírálást követően az új kollégánk azonnal munkába állhat.

 

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a pályázatot eredménytelenné nyilvánítsuk, amennyiben nem találjuk meg az ideális jelöltet.

 

A pályázati kiírás további közzétételének helye:

  • ksz.gov.hu
  • hu