Igazgatási ügyintéző

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet Igazgatási ügyintéző munkakör betöltésére.

HATÁRIDŐ

2022. január 31.

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet

Igazgatási ügyintéző

munkakör betöltésére

 

A leendő munkatárs a feladatai:

  • ipari és kereskedelmi igazgatási feladatok ellátása, ennek
  • üzletek és kereskedők nyilvántartása, az üzletek éjszakai nyitva tartásának engedélyezése.
  • telepek, az alkalmi rendezvények nyilvántartásba vételével, zenés, táncos rendezvények, vásárok/piacok engedélyezésével, helyi termelői piacok és bevásárlóközpontok nyilvántartásba vételével is.
  • feladatai közé tartozik még a kereskedelmi hatósági ellenőrzések végzése, hivatalból hatósági eljárások indítása, nyilvántartó programok naprakész kezelése, statisztikai és egyéb adatszolgáltatások teljesítése.
  • közös ellenőrzéseket szervez majd társhatóságokkal és szoros kapcsolatot tart fenn a többi ellenőrzésre jogosult hatósággal.

 

Alkalmazási feltételeink, elvárásaink:

  • az ideális jelölt rendelkezik felsőoktatásban szerzett szakirányú szakképzettséggel (közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga),
  • együttműködő, felelősséggel tud önálló munkát végezni,
  • rugalmas, jól kommunikál
  • proaktívan vesz részt a folyamatokban és megfelel a kötelező jogszabályi feltételeknek,
  • terhelhető és jól tud csapatban dolgozni.
  • ezen felül rendelkezik a közigazgatásban azonos munkakörben szerzett, legalább 1-3 év szakmai tapasztalattal (önkormányzatnál vagy kormányhivatalnál),
  • ismeri a szakterületre vonatkozó jogszabályi hátteret és OKNYIR, KSZNY nyilvántartásokat.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • ha DMSOne Ultimate iktatórendszert, valamint a Govcenter ipari és kereskedelmi nyilvántartó programot ismeri.

 

Amit kínálunk-illetmény, juttatások, egyéb információk:

  • Kollégáink illetményét és egyéb juttatásait a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a belső szabályzatok határozzák meg, a hivatalban a köztisztviselői illetményalap 55000 Ft, a felsőfokú illetménypótlék 40%.
  • A jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén az illetményen felül további juttatások elérésére.
  • A béren kívüli juttatások körét folyamatosan bővítjük, próbaidő alatt is biztosítunk cafeteria juttatást emelt összegben,
  • Budapest közlekedési bérletet fizetünk, mivel a munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel, vagy utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően a Budapesten kívülről ingázó kollégáinknak.
  • A munkavégzés helye Budapest egyik legszebb sarkában, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.) található.
  • A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.
  • Fontosnak tartjuk a kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Részletes szakmai önéletrajzot a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal.
  • Motivációs levelet, hogy megismerhessük egyéni céljait.
  • Az iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratainak egyszerű másolatát.
  • Három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt vagy igazolást az igénylésről.
  • Nyilatkozat arról, hogy jogviszony létesítés esetén vállalja a vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatását.
  • Kérjük továbbá a pályázaton megjelölni a munkakör megnevezést: „Igazgatási ügyintéző”, valamint a pályázati anyaghoz csatolni szükséges a budavar.hu/palyazatok weboldalról letölthető adatkezelési tájékoztató megismerését követően a pályázó által aláírt, az adatkezeléshez szükséges hozzájáruló nyilatkozatot.

A pályázat benyújtásának határideje: 2022. január 31.

A pályázat elbírálásának határideje: 2022. február 6.

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus formában: Elektronikus úton Wimmer-Kredon Krisztina részére a szemelyugy@budavar.hu e-mail címen keresztül.

Postai úton: Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal részére, zárt borítékban a Budapest Főváros I. Kerület Budavári Polgármesteri Hivatal, 1014 Budapest, Kapisztrán tér 1. címre.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további tájékoztatást dr. Botár Ildikó Tünde irodavezető nyújt a 06-1/458-3021-es telefonszámon.

Az állás betöltéséről a jegyző dönt. Eredményes pályázat esetén határozatlan időre, teljes munkaidős köztisztviselői kinevezésre kerül sor próbaidő kikötésével.  Elbírálást követően az új kollegánk azonnal munkába állhat.

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a pályázatot eredménytelenné nyilvánításuk, ha nem találjuk meg az ideális jelöltet.

jelentkezés az állásra


Fájl kiválasztása


Fájl kiválasztása


Fájl kiválasztása


Fájl kiválasztása


Fájl kiválasztása


Adatkezelési irányelvek
Elfogadom az Adatkezelési irányelveket