ADATVÉDELMI REFERENS

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet ADATVÉDELMI REFERENS munkakör betöltésére.

HATÁRIDŐ

2024. augusztus 21.

 

 

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet Közszolgálati jogviszony (Kttv.) keretében

 

határozott idejű (előreláthatólag 2025.04.16-ig)

 

ADATVÉDELMI REFERENS

munkakör betöltésére

 

A leendő munkatárs feladatai:

  • Tájékoztat és szakmai tanácsot ad az adatkezelő vagy az adatfeldolgozó, továbbá az adatkezelést végző alkalmazottak részére az adatvédelmi rendelet szerinti kötelezettségeikkel kapcsolatban;
  • Ellenőrzi az általános adatvédelmi rendeletnek, továbbá az adatkezelő vagy az adatfeldolgozó személyes adatok védelmével kapcsolatos belső szabályainak való megfelelést, ideértve a feladatkörök kijelölését, az adatkezelési műveletekben vevő személyzet képzését, valamint a kapcsolódó auditokat is;
  • Kérésre szakmai tanácsot ad az adatvédelmi hatásvizsgálatravonatkozóan, valamint nyomon követi a hatásvizsgálat elvégzését;
  • Kérésre szakmai tanácsot ad adatvédelmi kérdésekben;
  • ellenőrzi az Önkormányzat által az Info tv.-ben előírt kötelezettségei teljesítését;
  • Az adatkezeléssel összefüggő ügyekben  kapcsolattartóként szolgál a felügyeleti hatóság felé, valamint adott esetben bármely egyéb kérdésben konzultációt folytat vele.
  • Szükség esetén közreműködik a közjogi szervezetszabályozó eszközök, közérdekű adatigénylések előkészítésében.
  • Szükség esetén segíti a képviselő-testület és bizottságai ülésére készített előterjesztések jogi véleményezések, előterjesztések előkészítését.
  • Iratokat, beadványokat készít.
  • Adatvédelmi területet érintően jogi támogatást nyújt a társasosztályok részére.
  • Adatvédelmi szempontból történő jogi ellenőrzést végez a Budapest I. Kerület Budavári Önkormányzat és a Budapest Főváros I. Kerület Budavári Polgármesteri Hivatal által kötött szerződések területén.
  • Ellátja azon képviselő-testületi és bizottsági döntések végrehajtását, amelyeket előkészített vagy abban közreműködött, és a jegyző utasítása alapján az önkormányzati munkát támogató rendszerben feltünteti a végrehajtás során tett intézkedéseket.
  • Jegyző utasítására közreműködik a hivatal és az önkormányzat szerződéseinek elkészítésében.

 

Alkalmazási feltételeink, elvárásaink:

  • Felsőoktatásban szerzett jogász szakképzettség
  • Felhasználó szintű számítógépes ismeretek.
  • Kötelező jogszabályi feltételeknek való megfelelés (magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség).

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködés,
  • jó kommunikációs készség szóban és írásban,
  • önállóság,
  • problémamegoldó képesség,
  • teherbírás, kitartás,
  • precíz munkavégzés,
  • proaktivitás.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • adatvédelmi/infokommunikációs szakjogász, szakértői végzettség
  • adatvédelmi tisztviselői tapasztalat,
  • jogi szakvizsga,
  • hasonló területen – önkormányzatnál – szerzett munkatapasztalat,
  • az általános közigazgatási rendtartás és a közigazgatási perrendtartás ismerete,
  • közszolgálati munkajogban való jártasság.

 

Amit kínálunk – illetmény, juttatások, egyéb információk:

  • Illetmény és egyéb juttatások a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.), valamint a belső szabályzatok alapján járnak.
  • A Hivatalban a köztisztviselői illetményalap 76.500 Ft.
  • Budapest közlekedési bérletet biztosítunk.
  • A jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén illetményén felül további juttatások elérésére.
  • Cafeteria juttatást biztosítunk emelt összegben, próbaidő alatt is.
  • Utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően.
  • Munkavégzés Budapest egyik legszebb helyén, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.).
  • A munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel is.
  • A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.
  • Fontosnak tartjuk kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.
  • Szakmailag egymást támogató munkakörnyezet.

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal, a megpályázott pozíció feltüntetésével.
  • Motivációs levél.
  • Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata.
  • A Kttv. 42. § (1) és (3) bekezdése szerinti, három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás az igénylésről.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. augusztus 21.

 

A pályázat elbírálásának határideje: folyamatos, de legkésőbb 2024. szeptember 15.

 

A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus úton: szemelyugy@budavar.hu e-mail címen keresztül. Kérjük a tárgyban feltüntetni a munkakör megnevezését: „adatvédelmi referens” és a pályázó nevét. A pályázati kiírással kapcsolatban – 2024.07.29 – 2024.08.11. kivételével – további tájékoztatást dr. Bartos Diána Petra aljegyző, jogi csoportvezető nyújt a +36/1 458-3111 telefonszámon.

 

Az állás betöltéséről a jegyző dönt. A pályázatok elbírálása folyamatosan történik. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, a pályázatot határidő előtt lezárhatja. A pályázat kiírója fenntartja magának a visszavonás, valamint a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát.

 

A pályázati kiírás további közzétételének helye: budavar.hu