Városüzemeltetési és Beruházási Iroda
A Budavári Önkormányzat Városüzemeltetési és Beruházási irodája.Elektronikusan beadható nyomtatványok >>
A Városüzemeltetési és Beruházási iroda főbb feladatai:
- ellátja az önkormányzati beruházásokkal kapcsolatban az előkészítési és lebonyolítási feladatokat (tervezés, engedélyeztetés, költségbecslés készíttetés, beszerzés, közbeszerzés, kivitelezés során koordinálási feladatok, használatbavételi engedélyeztetés, adminisztráció), ellátja a garanciális időszakban felmerülő feladatokat;
- lebonyolítja a feladatkörébe utalt beszerzéseket és közbeszerzéseket, ellátja a közbeszerzési szaktanácsadó és az önkormányzat közötti kapcsolattartási feladatot, előkészíti és karbantartja a közbeszerzési tervet, beszerzési és közbeszerzési szabályzatokat;
- ellátja feladatkörébe utalt pályázatok estében a pályázatok beadásának előkészítésével, koordinálásával és lezárásával kapcsolatos feladatokat, vezeti a beruházásokhoz kapcsolódó nyertes pályázatok támogatási szerződésének nyilvántartását, fenntartási időszakban benyújtja a fenntartási jelentéseket, változásbejelentési kérelmeket;
- ellátja az önkormányzat közútkezelői feladatait:
- a burkolt felületek állapotának ellenőrzését, és intézkedik a karbantartási javítási munkák elvégzéséről,
- ellenőrzi az úttartozékok állapotát, ellenőrzi a burkolatbontások, üzemzavaros bontások utáni helyreállítást, szükség szerint intézkedik a hiba kijavítására,
- javaslatot tesz közlekedéssel, forgalomtechnikával kapcsolatos problémák megoldásához,
- véleményezi a közlekedés fejlesztési terveket,
- véleményezi a behajtási engedélyek kiadását,
- előkészíti a közútkezelői hatáskörben meghozandó döntéseket és közreműködik azok végrehajtásában;
- ellátja az Önkormányzat zöldfelületeinek fenntartásával, üzemeltetésével, fejlesztésével kapcsolatos feladatait:
- együttműködik a közterületi parkok, kutyafuttatók, játszóterek, és zöldfelületek fenntartása ügyében a Budavári Játszótér Üzemeltető Közhasznú Nonprofit Kft.-vel, a kiemelt közcélú zöldterület esetében a BKM Budapesti Közművek Nonprofit Zrt. Kertészeti Divíziójával, koordinációs szerepet lát el a tulajdonos önkormányzat és az üzemeltető között,
- érvényesíti és megjeleníti a zöldfelületek védelmét a stratégiákban, akciótervekben, pályázatokban, együttműködésekben, kommunikációban, szemléletformáló kiadványokban,
- elkészíti, vagy részt vesz a zöldfelületek fenntartásával, védelmével kapcsolatos önkormányzati stratégiák, programok, rendeletek kidolgozásában,
- előkészíti a favédelmi, fakivágási ügyekben a tulajdonosi és önkormányzati hatósági döntéseket,
- szervezi és koordinálja a lakosság számára kiírt gesztenye-aknázómoly elleni védekezés, komposztáló telepítés, valamint favizsgálat és faápolás hozzájárulására szóló támogatásokat;
- ellátja az Önkormányzat környezetvédelemmel kapcsolatos feladatait:
- érvényesíti és megjeleníti a környezetvédelmi, fenntarthatósági, energiahatékonysági szempontokat stratégiákban, akciótervekben, pályázatokban, együttműködésekben, kommunikációban, szemléletformáló kiadványokban,
- elkészíti, vagy részt vesz a környezetvédelmi, környezeti fenntarthatósági tárgyú önkormányzati stratégiák, programok kidolgozásában,
- javaslatot tesz a Környezetvédelmi Alap felhasználására,
- előkészíti és lebonyolítja a természetes személyek részére nem önkormányzati tulajdonú I. kerületi lakóingatlanok korszerűsítésének támogatására energiahatékonysági pályázatot, kertszépítés és zöldfal létesítésének támogatására kiírt pályázatot, valamint kerékpáros közlekedés támogatásához kapcsolódó pályázatot,
- megszervezi a hulladékgazdálkodási feladatok közül a többlet hulladék begyűjtését, a szelektív hulladékgyűjtés kiterjesztését, a veszélyes hulladék begyűjtését, és részt vesz a gyűjtőpontos-konténeres-hibrid lomtalanítási rendszer kialakításában,
- megszervezi a környezetbarát síkosságmentesítő anyagok beszerzését és kiosztását a lakosság részére,
- megszervezi a biológiai módszerrel történő szúnyoggyérítést;
- ellátja az önkormányzat városüzemeltetéshez kapcsolódó kötelező vagy önként vállalt feladatai közül:
- az Önkormányzat tulajdonában és kezelésében lévő utak, közterületi támfalak, várfalak és egyéb műszaki létesítmények fenntartási feladatai ellátásának megszervezését, ellenőrzését,
- a köz- és díszkivilágítási munkák előkészítését, tervezését, bonyolítását, koordinálását, ellenőrzését,
- a graffiti mentesítési feladatok megszervezését, folyamatos ellenőrzését,
- ellenőrzi az utcabútorok, közterületi tájékoztató és utcanévtáblák állapotát, javításukra, pótlásukra intézkedik,
- elszállíttatja az állati eredetű hulladékot;
- ellátja a közterületek hasznosításával kapcsolatos önkormányzati hatósági feladatokat;
- ellátja a jegyző hatáskörébe utalt zajvédelmi és favédelmi hatósági feladatokat,
- ellátja a feladatköréhez kapcsolódó panaszok és közérdekű bejelentések ügyintézését,
- adatszolgáltatást nyújt az iroda feladatkörébe tartozó ügyekben.
A(z) VÁROSÜZEMELTETÉSI ÉS BERUHÁZÁSI IRODA MUNKATÁRSAI
Holló MariannaVárosüzemeltetési ügyintéző
- hollo_m@budavar.hu
- 06 1 458 3071
Borsodi TiborBeruházási ügyintéző
- borsoditibor@budavar.hu
- 06 1 458 3003
Bruckner Richárd IstvánKözterület hasznosítási ügyintéző
- bruckner.richard@budavar.hu
- 06 1 458 3008
Komlós NorbertVárosgazda
- komlos.norbert@budavar.hu
- 06 1 458 3008
Kozma SándorVárosüzemeltetési ügyintéző
- kozma.sandor@budavar.hu
- 06 1 458 3078
László VeronikaBeruházási ügyintéző
- laszlo.veronika@budavar.hu
- 06 1 458 3020
Mészáros RóbertVárosüzemeltetési ügyintéző
- meszaros.robert@budavar.hu
- 06 1 458 3046
Mohai MónikaBeszerzési-közbeszerzési ügyintéző
- mohai.monika@budavar.hu
- 06 1 458 3044
Németh-Medvigy RékaKözterület hasznosítási ügyintéző
- nemeth.reka@budavar.hu
- 06 1 458 3067