2022. január 17. 12:57

Felhívás vendégforgalmi jelentés megküldésére

Tisztelt Szálláshely-szolgáltatók!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a magánszálláshelyet, valamint az egyéb szálláshelyet üzemeltető szálláshely-szolgáltató köteles az adott évre vonatkozóan a tárgyévet követő év január hó 31. napjáig a jegyzőnek írásban adatot szolgáltatni
  • a fogadott vendégek számáról és
  • a vendégek által a szálláshelyen eltöltött éjszakák számáról.
Ezen adatokat összesítve, valamint magyarországi lakóhellyel rendelkező és magyarországi lakóhellyel nem rendelkező vendégek szerinti bontásban kell közölni. Az adatszolgáltatás vendégre vonatkozó személyes adatokat nem tartalmazhat.
A 2021. évre vonatkozó adatszolgáltatási kötelezettségüknek a működő szálláshelyek 2022. január 31. napjáig kell eleget tegyenek.
Az adatszolgáltatási kötelezettség teljesítését elősegítő papír alapú 30. számú formanyomtatvány a www.budavar.hu honlapon az Ügyintézés menüpont alatt érhető el (Elérési útvonal: Ügyintézés – Vállalkozási ügyek– Szálláshely – Üzleti típusú szálláshelyek nyomtatványai – Vendégforgalmi jelentési kötelezettség egyéb szálláshelyek és magán szálláshelyek ).
A jelentés beküldésére az alábbi módokon van lehetőség:
Papír alapú ügyintézés esetén (kivéve egyéni vállalkozó és gazdálkodó szervezet):
A 30. számú formanyomtatványt aláírva írásban 2022. január 31. napjáig postai úton tudják eljuttatni a 1250 Budapest, Pf.:35. postázási címre vagy személyesen leadva az 1. számú ügyfélszolgálati irodán (Kapisztrán tér 1. szám alatt) akár a bejáratnál elhelyezett postaládába való bedobással.
Elektronikus ügyintézés esetén (egyéni vállalkozó és gazdálkodó szervezet esetén kötelező):
  • Elektronikus úton való beküldés az E-Önkormányzati Portálról (https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap) letölthető űrlappal (az Önkormányzat keresőben Budapest I. kerület Budavári Önkormányzatot válassza) Ipar-kereskedelem ágazatban választható szálláshely ügytípusú űrlap: ADATSZOLGÁLTATÁS AZ ÜZLETI CÉLÚ EGYÉB SZÁLLÁSHELY SZOLGÁLTATÁSI TEVÉKENYSÉGGEL KAPCSOLATBAN
  • www.epapir.gov.hu oldalról indítható szolgáltatás igénybevételével KAÜ-s azonosítást követő belépéssel a Budapest I. kerület Budavári Önkormányzat címzett kiválasztásával Egyéb témacsoport és Egyéb ügycsoport választásával, a felcsatolt kitöltött 30. számú formanyomtatványt itt kérjük AVDH hitelesítéssel ellátni.

    FIGYELEM: gazdálkodó szerv esetén csak cégkapuról beküldött adatszolgáltatást tudunk elfogadni!

2023. január 24. 10:07

A Budavári Önkormányzat beruházásában az I. kerületi kutyás munkacsoportok javaslatára új, figyelemfelhívó táblákat helyeztünk ki az Anjou sétányon és a...