Jegyzői Iroda – Szervezési Csoport
A Budavári Önkormányzat Szervezési csoportja.
Főbb feladatai:
- a képviselő-testület és bizottságai, valamint a nemzetiségi önkormányzatok tevékenységének, működésének adminisztrációs és technikai segítése, az ülések szervezése; meghívók elkészítése, közreműködés előterjesztések előkészítésében, az ülések jegyzőkönyveinek elkészítése, a testületek tevékenységéhez kapcsolódó nyilvántartások vezetése,
- a képviselői interpellációk és kérdések kivizsgálásának koordinálása,
- a képviselő-testület által elfogadott rendeletek kihirdetése és közzététele, valamint a rendeletek egységes szerkezetű szövegének közzététele,
- az önkormányzathoz érkezett közérdekű adatigénylések, panaszok kivizsgálása, döntés-előkészítése,
- a civil szervezetek, egyházak támogatására vonatkozó pályázat kiírásával, lebonyolításával és elszámolásával kapcsolatos feladatok ellátása,
- a szénmonoxid érzékelő készülék igénylésére vonatkozó pályázat bonyolítása,
- a Budavári Egészségkártya, valamint Budavári Szociális Kártya vonatkozásában a szerződött partnerekkel történő kapcsolattartás,
- az önkormányzat fenntartásában működő intézmények, illetve az önkormányzat gazdasági társaságai vezetőinek vonatkozásában a személyzeti és munkaügyi feladatok ellátása.
Csoportvezető: Lipták Noémi
Elérhetőségek: +36-1-458-3068, szervezes@budavar.hu
A(z) JEGYZŐI IRODA – SZERVEZÉSI CSOPORT MUNKATÁRSAI
Lipták NoémiCsoportvezető
liptak.noemi@budavar.hu
06 1 458 3068
Péterfi AnnamáriaTestületi ügyintéző
peterfi.annamaria@budavar.hu
06 1 458 3096