Jegyzői Iroda – Szervezési Csoport

A Budavári Önkormányzat Szervezési csoportja.

 

Főbb feladatai:

 

  • a képviselő-testület és bizottságai, valamint a nemzetiségi önkormányzatok tevékenységének, működésének adminisztrációs és technikai segítése, az ülések szervezése; meghívók elkészítése, közreműködés előterjesztések előkészítésében, az ülések jegyzőkönyveinek elkészítése, a testületek tevékenységéhez kapcsolódó nyilvántartások vezetése,
  • a képviselői interpellációk és kérdések kivizsgálásának koordinálása,
  • a képviselő-testület által elfogadott rendeletek kihirdetése és közzététele, valamint a rendeletek egységes szerkezetű szövegének közzététele,
  • az önkormányzathoz érkezett közérdekű adatigénylések, panaszok kivizsgálása, döntés-előkészítése,
  • a civil szervezetek, egyházak támogatására vonatkozó pályázat kiírásával, lebonyolításával és elszámolásával kapcsolatos feladatok ellátása,
  • a szénmonoxid érzékelő készülék igénylésére vonatkozó pályázat bonyolítása,
  • a Budavári Egészségkártya, valamint Budavári Szociális Kártya vonatkozásában a szerződött partnerekkel történő kapcsolattartás,
  • az önkormányzat fenntartásában működő intézmények, illetve az önkormányzat gazdasági társaságai vezetőinek vonatkozásában a személyzeti és munkaügyi feladatok ellátása.

 

Csoportvezető: Lipták Noémi

 

Elérhetőségek: +36-1-458-3068, szervezes@budavar.hu

 

A(z) JEGYZŐI IRODA – SZERVEZÉSI CSOPORT ELÉRHETŐSÉGEI

Telefon: 06 1 458 3000

Cím: 1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.

A(z) JEGYZŐI IRODA – SZERVEZÉSI CSOPORT MUNKATÁRSAI

Lipták NoémiCsoportvezető
Péterfi AnnamáriaTestületi ügyintéző