Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal
pályázatot hirdet
TESTÜLETI ÜGYINTÉZŐ
munkakör betöltésére
A leendő munkatárs feladatai:
- a Szervezési Csoport munkatársaként segíti a Budavári Önkormányzat Képviselő-testületének, bizottságainak adminisztrációs és technikai működését;
- koordinálja az ülések előkészítését, szervezi a testületi és bizottsági üléseket;
- elvégzi a döntéshozatalt követő adminisztratív feladatokat (pl. jegyzőkönyvet készít, értesíti a döntések végrehajtásáért felelős személyeket);
- segítséget nyújt a képviselők munkájához (pl. a testületi, bizottsági anyagok rendszerében való eligazodásban),
- vezeti a testületek tevékenységéhez kapcsolódó nyilvántartásokat.
Alkalmazási feltételeink, elvárásaink:
- Felsőoktatásban szerzett közszolgálati, jogi, műszaki, gazdaságtudományi, pedagógus, hittudományi, andragógus, művelődésszervező szakképzettség.
- Felhasználó szintű számítógépes ismeretek.
- Kötelező jogszabályi feltételeknek való megfelelés (magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség).
Elvárt kompetenciák:
- együttműködési és kapcsolatteremtő készség,
- stressztűrő képesség
- önálló munkavégzés,
- szervezőkészség,
- precíz munkavégzés.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- hasonló területen – önkormányzatnál – szerzett munkatapasztalat,
- jó kommunikációs és problémamegoldó képesség,
- gépírási gyakorlat.
Amit kínálunk – illetmény, juttatások, egyéb információk:
- Illetmény és egyéb juttatások a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.), valamint a belső szabályzatok alapján járnak.
- A Hivatalban a köztisztviselői illetményalap 75.600 Ft.
- Budapest közlekedési bérletet biztosítunk.
- A jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén illetményén felül további juttatások elérésére.
- Cafeteria juttatást biztosítunk emelt összegben, próbaidő alatt is.
- Utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően.
- Munkavégzés Budapest egyik legszebb helyén, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.).
- A munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel is.
- A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.
- Fontosnak tartjuk kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.
- Szakmailag egymást támogató munkakörnyezet.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal, a megpályázott pozíció feltüntetésével.
- Motivációs levél.
- Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata.
- A Kttv. 42. § (1) és (3) bekezdése szerinti, három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás az igénylésről.
- A pályázati anyaghoz csatolni szükséges a https://budavar.hu/career/ weboldalról letölthető adatkezelési tájékoztató megismerését követően a pályázó által aláírt, az adatkezeléshez szükséges hozzájáruló nyilatkozatot.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. január 15.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. január 22
Az állás betöltésének határideje: 2024. február 1.
A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikus úton: Sárközi Anita részére a sarkozi.anita@budavar.hu e-mail címen keresztül.
Kérjük a pályázaton megjelölni a munkakör megnevezést: „testületi ügyintéző”
A pályázati kiírással kapcsolatban további tájékoztatást Lipták Noémi csoportvezető nyújt a +36/1 458-3068 telefonszámon.
Az állás betöltéséről a jegyző dönt. Eredményes pályázat esetén határozatlan idejű, teljes munkaidős köztisztviselői kinevezésre kerül sor hat hónap próbaidő kikötésével.
Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a pályázatot eredménytelenné nyilvánításuk, amennyiben nem találjuk meg az ideális jelöltet.