KÖRNYEZETVÉDELMI REFERENS

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet KÖRNYEZETVÉDELMI REFERENS munkakör betöltésére.

HATÁRIDŐ

2025. május 20.

 

 

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet Közszolgálati jogviszony (Kttv.) keretében

 

KÖRNYEZETVÉDELMI REFERENS

munkakör betöltésére

A leendő munkatárs feladatai:

  • Felügyeli a környezetvédelmi szabályok betartását.
  • Feladata a települési növényvédelem és zöldfelület gazdálkodás koordinálása.
  • A kerületi zöldterületek környezetszennyezés elleni védelme (téli só terhelés csökkentése, alternatív anyagok felkutatása, illegális szemétlerakások megszüntetése).
  • Parlagfű elleni védekezés, biológiai szúnyoggyérítés, környezetbarát vegyszerek bevezetése.
  • Önkormányzati beruházások kapcsán környezetvédelmi szempontok megjelenítése.
  • Lefolytatja a települési hulladékszállítással kapcsolatos hatósági eljárásokat, veszélyes hulladék begyűjtés megszervezése.
  • Közreműködik a településüzemeltetési feladatok ellátásában városüzemeltetési ügyekben helyszíni ellenőrzést folytat, panaszügyekben eljár.
  • A jegyző hatáskörébe tartozó zaj- és rezgésvédelmi, környezetvédelmi, növényvédelmi eljárásokkal kapcsolatos hatósági és önkormányzati feladatok ellátása, helyszíni szemlék lefolytatása.

 

Alkalmazási feltételeink, elvárásaink:

  • Felsőoktatásban szerzett jogi, közszolgálati, gazdaságtudományi, pedagógus, tanár, természettudományi, agrár, műszaki, természetvédelmi szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és környezetgazdálkodási, környezetmérnöki, vízépítőmérnöki, vegyészmérnöki, biomérnöki, környezettudományi, természetvédelmi szakképzettség.
  • Közszolgálati, mezőgazdasági, erdészet és vadgazdálkodási, kertészet és parképítési, építőipari középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és környezetvédelem, természetvédelem-vízgazdálkodási szakmacsoportba tartozó szakképesítés.
  • Felhasználó szintű számítógépes ismeretek.
  • Kötelező jogszabályi feltételeknek való megfelelés (magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség).

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködés készség,
  • felelősség tudat és önállóság,
  • döntésképesség,
  • proaktív részvétel a munkafolyamatokban.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • hasonló területen – önkormányzatnál – szerzett munkatapasztalat,
  • közigazgatási alap/szakvizsga

 

 

Amit kínálunk – illetmény, juttatások, egyéb információk:

  • Illetmény és egyéb juttatások a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a belső szabályzatok alapján járnak.
  • A Hivatalban a köztisztviselői illetményalap 83.400 Ft.
  • Budapest közlekedési bérletet biztosítunk.
  • A jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén, illetményén felül további juttatások elérésére.
  • Cafeteria juttatást biztosítunk emelt összegben (nettó 400.000 Ft/év), próbaidő alatt is.
  • Utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően.
  • Munkavégzés Budapest egyik legszebb helyén, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.).
  • A munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel is.
  • A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.
  • Fontosnak tartjuk kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.
  • Szakmailag egymást támogató munkakörnyezet.

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal, a megpályázott pozíció feltüntetésével.
  • Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata.
  • Három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás az igénylésről.
  • Nyilatkozat arról, hogy jogviszony létesítés esetén vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatást.
  • A pályázati anyaghoz csatolni szükséges a https://budavar.hu/career/ weboldalról letölthető adatkezelési tájékoztató megismerését követően a pályázó által aláírt, az adatkezeléshez szükséges hozzájáruló nyilatkozatot.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. május 20.

 

A pályázat elbírálásának határideje: folyamatos, de legkésőbb 2025. május 30.

 

A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus úton: szemelyugy@budavar.hu e-mail címen keresztül.

Kérjük az e-mail tárgyában megjelölni a munkakör megnevezését: „környezetvédelmi referens” és a pályázó nevét.

 

A pályázati kiírással kapcsolatban további tájékoztatást Wachsler György irodavezető nyújt a +36/1 458-3086 telefonszámon.

Az állás betöltéséről a jegyző dönt. A pályázatok elbírálása folyamatosan történik. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, a pályázatot határidő előtt lezárhatja. A pályázat kiírója fenntartja magának a visszavonás, valamint a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát. Eredményes pályázat esetén határozatlan idejű, teljes munkaidős köztisztviselői kinevezésre kerül sor hat hónap próbaidő kikötésével.