A leendő munkatárs a feladatai:
- Ipari és kereskedelmi igazgatási feladatok ellátása.
- Üzletek és kereskedők nyilvántartása, az üzletek éjszakai nyitva tartásának engedélyezése.
- Telepek, az alkalmi rendezvények nyilvántartásba vételével, zenés, táncos rendezvények, vásárok/piacok engedélyezésével, helyi termelői piacok és bevásárlóközpontok nyilvántartásba vételével is.
- Feladatai közé tartozik még a kereskedelmi hatósági ellenőrzések végzése, hivatalból hatósági eljárások indítása, nyilvántartó programok naprakész kezelése, statisztikai és egyéb adatszolgáltatások teljesítése.
- Közös ellenőrzéseket szervez majd társhatóságokkal és szoros kapcsolatot tart fenn a többi ellenőrzésre jogosult hatósággal.
Alkalmazási feltételeink, elvárásaink:
- Az ideális jelölt rendelkezik felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettséggel; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettséggel és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítéssel, vagy kormányablak ügyintézői vizsgával.
- együttműködő, felelősséggel tud önálló munkát végezni;
- rugalmas, jól kommunikál;
- proaktívan vesz részt a folyamatokban;
- terhelhető és jól tud csapatban dolgozni;
- ezen felül rendelkezik a közigazgatásban azonos munkakörben szerzett, legalább 1-3 év szakmai tapasztalattal (önkormányzatnál vagy kormányhivatalnál);
- ismeri a szakterületre vonatkozó jogszabályi hátteret és a nyilvántartásokat;
- megfelel a kötelező jogszabályi feltételeknek (magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség, vagyonnyilatkozat-tétel).
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Előnyt jelent számunkra, ha van tapasztalata önkormányzatoknál, állami szférában hatósági területen végzett munkában;
- részt vett testületi döntést előkészítő munkában.
Amit kínálunk – illetmény, juttatások, egyéb információk:
- Illetmény és egyéb juttatások a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.), valamint a belső szabályzatok alapján járnak.
- A Hivatalban a köztisztviselői illetményalap 63.000 Ft.
- Budapest közlekedési bérletet biztosítunk.
- A jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén illetményén felül további juttatások elérésére.
- A próbaidő alatt is biztosítunk cafeteria juttatást.
- Utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően.
- Munkavégzés Budapest egyik legszebb helyén, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.).
- A munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel is.
- A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.
- Fontosnak tartjuk kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal.
- Motivációs levél.
- Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata.
- Három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás az igénylésről.
- Nyilatkozat arról, hogy jogviszony létesítés esetén vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását.
- A pályázati anyaghoz csatolni szükséges a https://budavar.hu/career/ weboldalról letölthető adatkezelési tájékoztató megismerését követően a pályázó által aláírt, az adatkezeléshez szükséges hozzájáruló nyilatkozatot.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. június 21.
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. július 4.
A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikus úton: Láng Andrea részére a lang.andrea@budavar.hu e-mail címen keresztül.
Postai úton: Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal részére (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.) zárt borítékban. Kérjük feltüntetni a munkakör megnevezést: „igazgatási ügyintéző”
A pályázati kiírással kapcsolatosan további tájékoztatást Takács Anikó irodavezető nyújt a 06-1/458-3075 telefonszámon.
Az állás betöltéséről a jegyző dönt. Eredményes pályázat esetén határozott idejű (GYES-en lévő távolléte, előreláthatólag 2023. 07. 31-ig), teljes munkaidős köztisztviselői kinevezésre kerül sor három hónap próbaidő kikötésével. Elbírálást követően az új kollégánk azonnal munkába állhat.
Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a pályázatot eredménytelenné nyilvánításuk, amennyiben nem találjuk meg az ideális jelöltet.