HUMÁNPOLITIKAI REFERENS

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet HUMÁNPOLITIKAI REFERENS munkakör betöltésére.

HATÁRIDŐ

2025. május 10.

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet Közszolgálati jogviszony (Kttv.) keretében

 

HUMÁNPOLITIKAI REFERENS

munkakör betöltésére

 

A leendő munkatárs feladatai:

  • ellátja a Polgármesteri Hivatalban a köztisztviselőkre, ügykezelőkre, továbbá a munkavállalókra vonatkozóan a humánpolitikai feladatokat. Gondoskodik a munkáltatói döntések; jogviszony létesítése, módosítása, megszüntetése, átsorolás, jubileumi jutalmat előkészítéséről, távollét nyilvántartás vezetéséről;
  • vezeti a közszolgálati alapnyilvántartást a KIRA program segítségével;
  • elkészíti a tanulmányi szerződések tervezetét, a megkötött szerződéseket nyilvántartja;
  • ellátja az arra kötelezett tisztviselők vagyonnyilatkozat tételével kapcsolatos feladatokat, gondoskodik a vagyonnyilatkozatok jogszabályban és belső szabályzatban előírt kezeléséről, tárolásáról;
  • részt vesz a bérek költségvetési tervezésében, időszakosan létszám-és béregyeztetést végez a Gazdasági Igazgatóság kijelölt munkatársával;
  • teljesíti a statisztikai adatszolgáltatásokat;
  • ellátja a személyügyi iratokat tartalmazó kézi irattár kezelését;
  • elkészíti a nem rendszeres kifizetések, mozgóbérek számfejtését;
  • ellátja a cafetériával kapcsolatos feladatokat (nyilatkoztatás, rögzítés, számfejtés);
  • elkészíti a humánpolitikai területet érintő képviselő-testületi és/vagy bizottsági előterjesztéseket,
  • ellátja a teljesítményértékeléssel, továbbképzéssel kapcsolatos feladatokat.

 

Alkalmazási feltételeink, elvárásaink:

  • Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés emberi erőforrás gazdálkodási szakmacsoportba tartozó szakképesítés, felsőoktatásban szerzett jogi, közszolgálati, gazdaságtudományi szakképzettség
  • Felhasználó szintű számítógépes ismeretek
  • KIRA program felhasználói szintű ismerete
  • Kötelező jogszabályi feltételeknek való megfelelés (magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség).

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködés,
  • önállóság és pro-aktivitás,
  • terhelhetőség,
  • felelősségvállalás az elvégzett munka minőségéért.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • hasonló területen – elsődlegesen önkormányzatnál – szerzett munkatapasztalat,
  • önálló önkormányzati intézmények HR ügyintézésében szerzett munkatapasztalat,
  • közigazgatási alap- / szakvizsga,
  • TÉR, ProBono, DmsOne programok felhasználói szintű ismerete.

 

Amit kínálunk – illetmény, juttatások, egyéb információk:

  • Illetmény és egyéb juttatások a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.), valamint a belső szabályzatok alapján járnak.
  • A Hivatalban a köztisztviselői illetményalap 2025. évben 83.400 Ft.
  • A jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén illetményén felül további juttatások elérésére.
  • Cafetéria juttatást biztosítunk emelt összegben (nettó 400.000,- Ft), próbaidő alatt is.
  • Budapest közlekedési bérletet biztosítunk.
  • Utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően.
  • Munkavégzés Budapest egyik legszebb helyén, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (cím: 1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.).
  • A munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel is.
  • A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.
  • Fontosnak tartjuk kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.
  • Szakmailag egymást támogató munkakörnyezet.

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal, a megpályázott pozíció feltüntetésével.
  • Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata.
  • A Kttv. 42. § (1) és (3) bekezdése szerinti, három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás az igénylésről.
  • A pályázati anyaghoz csatolni szükséges a https://budavar.hu/career/ weboldalról letölthető adatkezelési tájékoztató megismerését követően a pályázó által aláírt, az adatkezeléshez szükséges hozzájáruló nyilatkozatot.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. május 10.

 

A pályázat elbírálásának határideje: folyamatos, de legkésőbb 2025. május 30.

 

A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus úton: szemelyugy@budavar.hu e-mail címen keresztül. Kérjük a tárgyban feltüntetni a munkakör megnevezését: „humánpolitikai referens” és a pályázó nevét.

 

A pályázati kiírással kapcsolatban további tájékoztatást dr. Bartos Diána Petra aljegyző, jogi csoportvezető nyújt a +36/1 458-3111 telefonszámon, vagy a bartos.diana@budavar.hu e-mail címen.

 

Az állás betöltéséről a jegyző dönt. A pályázatok elbírálása folyamatosan történik. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, a pályázatot határidő előtt lezárhatja. A pályázat kiírója fenntartja magának a visszavonás, valamint a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát.

 

A pályázati kiírás további közzétételének helye: budavar.hu; profession.hu; kozszolgallas.ksz.gov.hu