Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal
pályázatot hirdet
főkönyvi könyvelő
munkakör betöltésére
A leendő munkatárs feladatai:
- Államháztartás rendje szerinti kontírozási, könyvelési feladatok végrehajtása,
- ÁFA könyvelési, bevallási feladatok ellátása, továbbítása,
- Havi, negyedéves pénzügyi adatszolgáltatások előkészítésében történő aktív részvétel,
- Analitikus és főkönyvi nyilvántartások vezetése, egyeztetése
Alkalmazási feltételeink, elvárásaink:
- A közszolgálati tisztviselők képesítési előírása szerinti 29. pénzügyi és számviteli feladatkör,
- büntetlen előélet,
- együttműködés, kapcsolatteremtő készség,
- megbízhatóság,
- felelősségtudat,
- önálló munkavégzés,
- jó kommunikációs készség írásban és szóban,
- felhasználói szintű MS Office alkalmazások (ezen belül is különösen a Word és az Excel program ismerete)
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Államháztartási szakirányú mérlegképes könyvelői szakképzettség,
- Költségvetési szervnél hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
- Forrás.net pénzügyi rendszer ismerete vagy ASP rendszer ismerete
Amit kínálunk – illetmény, juttatások, egyéb információk:
- Illetmény és egyéb juttatások a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.), valamint a belső szabályzatok alapján járnak.
- A Hivatalban a köztisztviselői illetményalap 63.000,- Ft.
- Budapest közlekedési bérletet biztosítunk a kollégák részére.
- A jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén illetményén felül további juttatások elérésére.
- A próbaidő alatt is biztosítunk cafeteria juttatást.
- Utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően.
- Munkavégzés Budapest egyik legszebb helyén, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.).
- A munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel is.
- Rugalmas munkaidő került bevezetésre, mely törzsidő és peremidő beosztásban teljesül.
- A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.
- Fontosnak tartjuk a kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal, a megpályázott pozíció feltüntetésével.
- Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata.
- A Kttv. 42. § (1) és (3) bekezdése szerinti, három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás az igénylésről.
- Kérjük a pályázaton megjelölni a munkakör megnevezést: „főkönyvi könyvelő”.
- A pályázati anyaghoz csatolni szükséges a www.budavar.hu/karrier weboldalról letölthető adatkezelési tájékoztató megismerését követően a pályázó által aláírt, az adatkezeléshez szükséges hozzájáruló nyilatkozatot.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. április 15.
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. április 30.
A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikus formában: Elektronikus úton a wimmer.krisztina@budavar.hu e-mail címen keresztül.
Postai úton: Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal részére, zárt borítékban a Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal, 1014 Budapest, Kapisztrán tér 1. címre.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további tájékoztatást Kiss-Bander Marianna irodavezető nyújt a +36 1/458-3023-as telefonszámon.
A pályázat létszámbővítéshez kapcsolódóan került meghirdetésre.
Az állás betöltéséről a jegyző dönt. Eredményes pályázat esetén határozatlan idejű, teljes munkaidős köztisztviselői kinevezésre kerül sor hat hónap próbaidő kikötésével.
Az állás az elbírálást követően azonnal betölthető.
Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a pályázatot eredménytelenné nyilvánításuk, ha nem találjuk meg az ideális jelöltet.