Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal
pályázatot hirdet
Beszerzési ügyintéző
munkakör betöltésére
A leendő munkatárs feladatai:
- árajánlatok kérése, kiértékelése, beszállítói rendelések nyomon követése, rendszerben való vezetése
- belső képzések, meetingek koordinálása
- általános beszerzési megrendelések elküldése, ellenőrzése, bevételezése a felelős vezető jóváhagyása után.
- beszerzéshez kapcsolódó további adminisztratív feladatok elvégzése
- testületi és bizottsági ülések szervezése – az előkészületektől, a lebonyolításon át az utómunkálatokig
Alkalmazási feltételeink, elvárásaink:
- együttműködés, kapcsolatteremtő készség,
- döntésképesség,
- önálló munkavégzés,
- jó kommunikációs készség írásban és szóban,
- a kötelező jogszabályi feltételeknek való megfelelés.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- ha azonnal tudsz kezdeni
- ha jól bírod a stresszt, fokozott terhelés
Amit kínálunk – illetmény, juttatások, egyéb információk:
- Illetmény és egyéb juttatások a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.), valamint a belső szabályzatok alapján járnak.
- A Hivatalban a köztisztviselői illetményalap 63.000,-Ft.
- Budapest közlekedési bérlet.
- A jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén illetményén felül további juttatások elérésére.
- A próbaidő alatt is biztosítunk cafeteria juttatást.
- Utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően.
- Munkavégzés Budapest egyik legszebb helyén, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.).
- A munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel is.
- A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.
- Fontosnak tartjuk a kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal, a megpályázott pozíció feltüntetésével.
- Motivációs levél – fizetési igény megjelölésével
- Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata.
- A Kttv. 42. § (1) és (3) bekezdése szerinti, három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás az igénylésről.
- Kérjük a pályázaton megjelölni a munkakör megnevezést: „beszerzési ügyintéző”.
- A pályázati anyaghoz csatolni szükséges a www.budavar.hu/karrier weboldalról letölthető adatkezelési tájékoztató megismerését követően a pályázó által aláírt, az adatkezeléshez szükséges hozzájáruló nyilatkozatot.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. 04. 24.
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. 04. 29.
A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikus formában: Elektronikus úton Wimmer-Kredon Krisztina részére a wimmer.krisztina@budavar.hu e-mail címen keresztül.
Postai úton: Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal részére, zárt borítékban a Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal, 1250 Postafiók 35. címre.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további tájékoztatást Ferenczy Csaba csoportvezető nyújt a +36706243596 telefonszámon.
A pályázat létszámbővítéshez kapcsolódóan került meghirdetésre.
Az állás betöltéséről a jegyző dönt. Eredményes pályázat esetén határozatlan idejű, teljes munkaidős köztisztviselői kinevezésre kerül sor hat hónap próbaidő kikötésével.
A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
Az állás az elbírálást követően azonnal betölthető.
Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a pályázatot eredménytelenné nyilvánításuk, ha nem találjuk meg az ideális jelöltet.