ADMINISZTRÁTOR

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet ADMINISZTRÁTOR munkakör betöltésére.

HATÁRIDŐ

2022. szeptember 21.

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet

 

ADMINISZTRÁTOR

munkakör betöltésére

 

 

A leendő munkatárs feladatai:

  • Általános titkársági feladatok ellátása.
  • Iratok iktatása a Hivatal által használt iratkezelő szoftverben.
  • Postázás, irattározás.
  • Nyilvántartások, kimutatások kezelése, társasházi közgyűlési meghívók és jegyzőkönyvek, valamint lakás- és helyiségbérleti szerződések rendszerezése.
  • Ügyfelek telefonon történő tájékoztatása.
  • A Vagyonhasznosítási Iroda szakmai munkájának támogatása.

 

Alkalmazási feltételeink, elvárásaink:

  • A közszolgálati tisztviselők képesítési előírása szerinti 27. titkársági feladatkör:
  1. besorolási osztályban – felsőoktatásban szerzett szakképzettség,
  2. besorolási osztályban – középiskolai végzettség.
  • Felhasználó szintű számítógépes ismeretek (MS Office alkalmazások, ezen belül is különösen a Word és az Excel program ismerete).
  • Kötelező jogszabályi feltételeknek való megfelelés (magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség).

 

Elvárt kompetenciák:

  • együttműködési és kapcsolatteremtő készség,
  • jó kommunikációs készség szóban és írásban,
  • önálló és precíz munkavégzés,
  • megbízhatóság, felelősségtudat.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • közigazgatási szervnél vagy helyi önkormányzatnál szerzett legalább egy éves szakmai tapasztalat,
  • Microsoft Outlook levelezőrendszer ismerete,
  • DMS-One Ultimate iratkezelő szoftver ismerete,
  • ECDL vizsga megléte,
  • telefonos ügyfél kapcsolattartási ismeretek.

 

Amit kínálunk – illetmény, juttatások, egyéb információk:

  • Illetmény és egyéb juttatások a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.), valamint a belső szabályzatok alapján járnak.
  • A Hivatalban a köztisztviselői illetményalap 63.000 Ft.
  • Budapest közlekedési bérletet biztosítunk.
  • A jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén illetményén felül további juttatások elérésére.

 

  • A próbaidő alatt is biztosítunk cafeteria juttatást emelt összegben.
  • Utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően.
  • Munkavégzés Budapest egyik legszebb helyén, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.).
  • A munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel is.
  • A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.
  • Fontosnak tartjuk kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal, a megpályázott pozíció feltüntetésével.
  • Motivációs levél.
  • Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata.
  • A Kttv. 42. § (1) és (3) bekezdése szerinti, három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás az igénylésről.
  • A pályázati anyaghoz csatolni szükséges a https://budavar.hu/career/ weboldalról letölthető adatkezelési tájékoztató megismerését követően a pályázó által aláírt, az adatkezeléshez szükséges hozzájáruló nyilatkozatot.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2022. szeptember 21.

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2022. szeptember 30.

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus úton: Láng Andrea részére a lang.andrea@budavar.hu e-mail címen keresztül.

 

Postai úton: Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal részére (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.) zárt borítékban.

 

Kérjük a pályázaton megjelölni a munkakör megnevezését: „adminisztrátor”

 

A pályázati kiírással kapcsolatban további tájékoztatást dr. Láng Orsolya aljegyző nyújt a +36/1 458-3064 telefonszámon.

Az állás betöltéséről a jegyző dönt. Eredményes pályázat esetén határozatlan idejű, teljes munkaidős köztisztviselői kinevezésre kerül sor hat hónap próbaidő kikötésével. Elbírálást követően az új kollégánk azonnal munkába állhat.

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a pályázatot eredménytelenné nyilvánításuk, amennyiben nem találjuk meg az ideális jelöltet.