Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal
pályázatot hirdet
INFORMATIKUS
munkakör betöltésére
A leendő munkatárs feladatai:
- Az önkormányzat informatikai rendszereinek üzemeltetése és karbantartása, beleértve a hardvereket, szoftvereket, hálózatokat és adatbázisokat.
- Hiba- és problémamegoldás, rendszerfrissítések és biztonsági mentések végrehajtása.
- Az önkormányzat számítógépes hálózatának telepítése, konfigurálása és karbantartása.
- Hálózati eszközök (router, switch, tűzfal stb.) konfigurálása és felügyelete.
- Hálózati problémák diagnosztizálása és javítása.
- Az önkormányzat alkalmazottainak támogatása és segítségnyújtás a számítógépes és szoftveres problémák megoldásában.
- Az új alkalmazottak bevezetése az informatikai rendszerekbe és oktatása a használatukra vonatkozóan.
- Felhasználói fiókok kezelése, jelszókezelés és hozzáférési jogosultságok biztosítása.
- Az önkormányzat adatbiztonsági irányelveinek és szabályainak betartása.
- Vírus- és malware elleni védelem biztosítása a rendszerekben.
- Rendszeres biztonsági mentések készítése és adatvesztés elleni intézkedések végrehajtása.
- Új informatikai projektek tervezése, fejlesztése és bevezetése az önkormányzat számára.
- Projekttervek kidolgozása, erőforrások beosztása és határidők betartása.
- Együttműködés más osztályokkal és szakemberekkel a projektek sikeres végrehajtásában.
- Rendszeres ellenőrzések végzése az informatikai rendszerek állapotának, teljesítményének és rendelkezésre állásának értékelésére.
- Hálózati és rendszeres események naplózása, figyelése és esetleges problémák azonosítása.
- Az önkormányzati szoftverek telepítése, frissítése és konfigurálása.
- Az új verziók és frissítések figyelése és alkalmazása a szükséges rendszereken.
- A számítástechnikai trendek, technológiák és módszerek nyomon követése.
- Továbbképzések és szakmai tanulmányok részvétele a naprakész tudás fenntartása érdekében.
- A képviselő-testületi és bizottsági ülések hangosítása, video közvetítése
Alkalmazási feltételeink, elvárásaink:
- Felsőfokú informatikai végzettség; vagy felsőfokú végzettség és informatikai szakmacsoportba tartozó szakképesítés.
- Microsoft szerverek és alkalmazások magas szintű ismerete.
- IT üzemeltetési területen szerzett tapasztalat.
- Kötelező jogszabályi feltételeknek való megfelelés (magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség, vagyonnyilatkozat-tétel).
Elvárt kompetenciák:
- jó kommunikáció, kapcsolatteremtő és konfliktuskezelő képesség;
- magas szintű együttműködési és kapcsolatteremtő készség;
- eredménycentrikus gondolkodás, problémamegoldóképesség;
- önálló munkavégzés, döntésképesség, proaktív szemlélet;
- rendszer-, folyamat szemlélet.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- hasonló területen – önkormányzatnál – szerzett munkatapasztalat;
- IT területen szerzett tapasztalat;
- LAN/WAN/VPN hálózatok üzemeltetése során szerzett tapasztalat;
- DMS One Ultimate iratkezelő és ügyviteli program ismerete;
- GovCenter Alkalmazás Szolgáltató Központ működésének ismerete.
Amit kínálunk – illetmény, juttatások, egyéb információk:
- Illetmény és egyéb juttatások a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.), valamint a belső szabályzatok alapján járnak.
- A Hivatalban a köztisztviselői illetményalap 75.600 Ft.
- Budapest közlekedési bérletet biztosítunk.
- A jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén illetményén felül további juttatások elérésére.
- Cafeteria juttatást biztosítunk emelt összegben, próbaidő alatt is.
- Utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően.
- Munkavégzés Budapest egyik legszebb helyén, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.).
- A munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel is.
- A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.
- Fontosnak tartjuk kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.
- Szakmailag egymást támogató munkakörnyezet.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal, a megpályázott pozíció feltüntetésével.
- Motivációs levél.
- Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata.
- A Kttv. 42. § (1) és (3) bekezdése szerinti, három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás az igénylésről.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. február 27.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. február 29.
A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikus úton: Sárközi Anita részére a sarkozi.anita@budavar.hu e-mail címen keresztül.
Kérjük az e-mail tárgyában megjelölni a munkakör megnevezését: „informatikus”
A pályázati kiírással kapcsolatban további tájékoztatást Kiss Imre Jegyzői irodavezető nyújt a +36/1 458-3132 telefonszámon.
Az állás betöltéséről a jegyző dönt. Eredményes pályázat esetén határozatlan idejű, teljes munkaidős köztisztviselői kinevezésre kerül sor hat hónap próbaidő kikötésével. Elbírálást követően az új kollégánk – legkorábban – 2024. március 01. napján állhat munkába/a pályázat elbírálása után állhat munkába.
Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a pályázatot eredménytelenné nyilvánításuk, amennyiben nem találjuk meg az ideális jelöltet.