Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal
pályázatot hirdet
GAZDASÁGI IRODAVEZETŐ
(gazdasági vezető)
munkakör betöltésére
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- Felelős a Gazdasági Iroda munkájának megszervezéséért, működtetéséért, irányításáért, ellenőrzéséért.
- A gazdasági szervezet vezetéséhez kapcsolódóan felelős a Budavári Önkormányzat, a Budavári Polgármesteri Hivatal mint költségvetési szervek költségvetési feladatainak az ellátásáért, a költségvetés tervezéséért, az előirányzatok módosításának, átcsoportosításának és felhasználásának végrehajtásáért, a finanszírozási, adatszolgáltatási, beszámolási és a vagyon használatával, védelmével összefüggő feladatok teljesítéséért, a pénzügyi, számviteli rend betartásáért, a saját gazdasági szervezettel rendelkező költségvetési szervek koordinációjáért, gazdálkodásuk felügyeletéért.
- Felelős az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendeletben (a továbbiakban: Ávr.) meghatározott feladatok ellátásáért.
- Gondoskodik a hatályban lévő jogszabályok, a képviselő-testület, a bizottságok, a felettes szakmai szervek és a hivatali vezetők határozatainak, utasításainak megtartásáról, megtartatásáról.
- Gondoskodik a feladat- és hatáskörébe tartozó pénzügyi, számviteli, gazdálkodási tevékenységét érintő szabályzatok elkészítéséről, azok folyamatos aktualizálásáról.
- Összefogja, irányítja a költségvetési tervezés és beszámoló munkálatait. Gondoskodik a kapcsolódó testületi előterjesztések elkészítéséről és összeállításáról (költségvetési rendelet, átmeneti gazdálkodási rendelet, költségvetési maradvány elszámolás, költségvetés végrehajtásáról szóló beszámoló).
- A költségvetési rendelet végrehajtása és a testületi döntések figyelembevételével év közben előkészíti a költségvetési rendelet szükséges módosításait.
- Részt vesz a képviselő-testületi üléseken és – szükség szerint – a bizottsági üléseken.
- A Gazdasági Iroda vezetője látja el a gazdasági vezetői feladatokat. Az Iroda vezetője közvetlenül irányítja a Számviteli Csoportot.
Alkalmazási feltételeink, elvárásaink:
- A gazdasági vezetőnek a felsőoktatásban szerzett végzettséggel, és emellett okleveles könyvvizsgálói vagy államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítéssel vagy az engedélyezés szempontjából ezzel egyenértékű szakképesítéssel, vagy gazdasági vezetői, belső ellenőri, érvényesítői, pénzügyi ellenjegyzői – 2012. január 1. előtt az Áht. szerinti ellenjegyzői –, vagy a számvitelről szóló évi C. törvény (a továbbiakban: Szt.) 150. § (1) és (2) bekezdése szerinti feladatok ellátásában költségvetési szervnél szerzett legalább öt éves igazolt szakmai gyakorlattal, valamint mérlegképes könyvelői szakképesítéssel vagy a felsőoktatásban szerzett gazdasági szakképzettséggel.
- A gazdasági vezetőnek szerepelnie kell az 151. § (3) bekezdése szerinti nyilvántartásban, és rendelkeznie kell a tevékenység ellátására jogosító engedéllyel, kivéve ha az Szt. 150. § (1) és (2) bekezdése szerinti feladatokat ellátó, a gazdasági vezető irányítása alatt álló alkalmazottak közül legalább egy rendelkezik az (1) bekezdés szerinti szakképesítéssel, szerepel az Szt. 151. § (3) bekezdése szerinti nyilvántartásban és rendelkezik a tevékenység ellátására jogosító engedéllyel.
- Microsoft Office irodai alkalmazások felhasználói szintű alkalmazása.
- Kötelező jogszabályi feltételeknek való megfelelés (magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség, munkakörre vonatkozó foglalkozásegészségügyi alkalmasság, vagyonnyilatkozat-tétel).
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- ASP vagy Forrás rendszer ismerete
- önkormányzati igazgatásban szerzett gazdasági vezetői tapasztalat
- közigazgatási szakvizsga
Előnyt jelentő kompetenciák:
- stratégiai szemléletmód
- vezetési-szervezési készség
- analitikus gondolkodás
- döntésképesség, következetesség
- jó tervezőképesség
- kiváló problémamegoldó képesség
- kezdeményezőkészség
- kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
- terhelhetőség
- csapatmunka, motiválás képessége
Amit kínálunk – illetmény, juttatások, egyéb információk:
- Illetmény és egyéb juttatások a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.), valamint a belső szabályzatok alapján járnak.
- A Hivatalban jelenleg a köztisztviselői illetményalap 63.000 Ft.
- Budapest közlekedési bérletet biztosítunk.
- A jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén illetményén felül további juttatások elérésére.
- A próbaidő alatt is biztosítunk cafeteria juttatást.
- Utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően.
- Munkavégzés Budapest egyik legszebb helyén, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.).
- A munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel is.
- A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.
- Fontosnak tartjuk kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal, a megpályázott pozíció feltüntetésével.
- Motivációs levél, továbbá a munkakör betöltésével kapcsolatos szakmai, vezetői elképzelés.
- Az iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratainak egyszerű másolata.
- Három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt vagy igazolást az igénylésről.
- A pályázó nyilatkozatát arról, hogy a vezetési program a pályázó saját szellemi terméke.
- Nyilatkozat arról, hogy a Ktv. 84-87. §-ban meghatározott összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn.
- Nyilatkozat arról, hogy jogviszony létesítés esetén vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását.
- A pályázati anyaghoz csatolni szükséges https://budavar.hu/career/ weboldalról letölthető adatkezelési tájékoztató megismerését követően a pályázó által aláírt, az adatkezeléshez szükséges hozzájáruló nyilatkozatot.
A pályázat benyújtásának határideje: 2023. február 17.
A pályázat elbírálásának határideje: 2023. február 28.
A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikus úton: Láng Andrea részére a lang.andrea@budavar.hu e-mail címen keresztül. . Kérjük az e-mail tárgyában feltüntetni a munkakör megnevezést: „gazdasági irodavezető”
vagy
Személyesen: A Budavári Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati Irodáján keresztül (hétfőtől csütörtökig – 1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.) zárt borítékban. Kérjük feltüntetni a munkakör megnevezést: „gazdasági irodavezető”
A pályázati kiírással kapcsolatosan további tájékoztatást Kis Tímea gazdasági irodavezető nyújt a +36/1-458-3011-es telefonszámon.
A gazdasági vezetőt a polgármester nevezi ki határozatlan időre, hat hónap próbaidő kikötésével. A gazdasági vezető vonatkozásában az egyéb munkáltatói jogokat a jegyző gyakorolja.
Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a pályázatot eredménytelenné nyilvánításuk, amennyiben nem találjuk meg az ideális jelöltet.