Iktató, irattáros

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet Iktató, irattáros

HATÁRIDŐ

2021. augusztus 23.

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet

Iktató, irattáros

 munkakör betöltésére

 

 

 

Feladatkör:

Beérkező és keletkezett iratok iktatása, iktatott ügyiratok átadása az ügyintézőknek; egyéb iratok, levelek, iktatást nem igénylő beadványok szétosztása, ügyiratkezelő rendszer kezelése, az előadók által elintézett, leadott ügyiratok irattározása, iratok selejtezése.

 

Pályázati feltételeink, elvárásaink:

  • Középszintű szakképesítés; vagy érettségi végzettség és iratkezelő, ügyvitelszervező szakképesítés, kormányablak ügyintézői vizsga; vagy érettségi végzettség és az OKJ szerint: irodavezető, nyilvántartási és okmányügyintéző, könyvtáros asszisztens vagy számítástechnikai szakképesítés.
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismeret.
  • Magyar állampolgárság.
  • Büntetlen előélet.
  • Cselekvőképesség.

 

Előnyt jelent:

  • Közigazgatásban, önkormányzati igazgatásban hasonló területen szerzett tapasztalat.
  • DMS One Dokumentumkezelő Rendszer használatának ismerete.
  • Microsoft Outlook levelezőrendszer ismerete.
  • Ügykezelői alapvizsga.

 

Elvárt kompetenciák:

  • felelősségtudat
  • együttműködési készség
  • monotonitástűrő képesség
  • önálló, gyors munkavégzés
  • gyors tanulási és problémamegoldó készség

 

Jogállás, illetmény és juttatások:

  • illetmény és egyéb juttatásait a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a belső szabályzatok határozzák meg,
  • a hivatalban a köztisztviselői illetményalap 55000 Ft.
  • a jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén az illetményen felül további juttatások elérésére.
  • a béren kívüli juttatások körét folyamatosan bővítjük,
  • próbaidő alatt is biztosítunk cafeteria juttatást emelt összegben,
  • Budapest közlekedési bérletet fizetünk, mivel a munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel, vagy utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően a Budapesten kívülről ingázó kollégáinknak.
  • a munkavégzés helye Budapest egyik legszebb helyén, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.).
  • A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.
  • Fontosnak tartjuk a kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Részletes szakmai önéletrajzot a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal.
  • Motivációs levelet, hogy megismerhessük egyéni céljait.
  • Az iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratainak egyszerű másolatát.
  • Három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt vagy igazolást az igénylésről.
  • Nyilatkozat arról, hogy jogviszony létesítés esetén vállalja a vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatását.
  • Kérjük továbbá a pályázaton megjelölni a munkakör megnevezést: „Iktató, irattáros”, valamint a pályázati anyaghoz csatolni szükséges a www.budavar.hu/karrier weboldalról letölthető adatkezelési tájékoztató megismerését követően a pályázó által aláírt, az adatkezeléshez szükséges hozzájáruló nyilatkozatot.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2021. augusztus 23.

 

A pályázat elbírálásnak határideje: 2021. augusztus 31.

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus formában: Elektronikus úton a személyugy@budavar.hu e-mail címen keresztül.

Postai úton: Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal jegyzője részére, zárt borítékban a Budapest Főváros I. Kerület Budavári Polgármesteri Hivatal, 1014 Budapest, Kapisztrán tér 1. címre.

Az állás betöltéséről a jegyző dönt. Eredményes pályázat esetén határozatlan idejű, teljes munkaidős köztisztviselői kinevezésre kerül sor hat hónap próbaidő kikötésével. Elbírálást követően az új kollégánk azonnal munkába állhat.

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a pályázatot eredménytelenné nyilvánításuk, ha nem találjuk meg az ideális jelöltet.

 

 

jelentkezés az állásra


Fájl kiválasztása


Fájl kiválasztása


Fájl kiválasztása


Fájl kiválasztása


Fájl kiválasztása


Adatkezelési irányelvek
Elfogadom az Adatkezelési irányelveket