Igazgatási (kereskedelmi) ügyintéző

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal jegyzője Igazgatási (kereskedelmi) ügyintéző munkakörbe keresi elhivatott új kollégáját

HATÁRIDŐ

2021. augusztus 31.

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal jegyzője

Igazgatási (kereskedelmi) ügyintéző

munkakörbe keresi elhivatott új kollégáját

 

Leendő munkatársunkként a feladatai közé tartozik majd az ipari és kereskedelmi igazgatási feladatok ellátása, ennek keretében az üzletek és kereskedők nyilvántartása, az üzletek éjszakai nyitva tartásának engedélyezése. Ennek során foglalkozik még a telepek, az alkalmi rendezvények nyilvántartásba vételével, zenés, táncos rendezvények, vásárok/piacok engedélyezésével, helyi termelői piacok és bevásárlóközpontok nyilvántartásba vételével is. Munkaköri feladatai közé tartozik még a kereskedelmi hatósági ellenőrzések végzése, hivatalból hatósági eljárások indítása, nyilvántartó programok naprakész kezelése, statisztikai és egyéb adatszolgáltatások teljesítése. Közös ellenőrzéseket szervez majd társhatóságokkal és szoros kapcsolatot tart fenn a többi ellenőrzésre jogosult hatósággal.

 

Az ideális jelölt rendelkezik felsőoktatásban szerzett szakirányú szakképzettséggel (közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga), együttműködő, felelősséggel tud önálló munkát végezni, rugalmas, jól kommunikál és proaktívan vesz részt a folyamatokban és megfelel a kötelező jogszabályi feltételeknek, terhelhető és jól tud csapatban dolgozni. Ezen felül rendelkezik a közigazgatásban azonos munkakörben szerzett, legalább 1-3 év szakmai tapasztalattal (önkormányzatnál vagy kormányhivatalnál), ismeri a szakterületre vonatkozó jogszabályi hátteret és OKNYIR, KSZNY nyilvántartásokat.

 

Előnyt jelent számunkra, ha DMSOne Ultimate iktatórendszert, valamint a Govcenter ipari és kereskedelmi nyilvántartó programot ismeri.

 

Kollégáink illetményét és egyéb juttatásait a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a belső szabályzatok határozzák meg, a hivatalban a köztisztviselői illetményalap 55000 Ft, a felsőfokú illetménypótlék 40%.

 

A jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén az illetményen felül további juttatások elérésére.

A béren kívüli juttatások körét folyamatosan bővítjük, próbaidő alatt is biztosítunk cafeteria juttatást emelt összegben, Budapest közlekedési bérletet fizetünk, mivel a munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel, vagy utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően a Budapesten kívülről ingázó kollégáinknak.

A munkavégzés helye Budapest egyik legszebb sarkában, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.) található.

A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.

Fontosnak tartjuk a kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.

Mit várunk el a pályázótól a pályázat részeként?

Részletes szakmai önéletrajzot a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal.

Motivációs levelet, hogy megismerhessük egyéni céljait.

Az iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratainak egyszerű másolatát.

Három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt vagy igazolást az igénylésről.

Nyilatkozat arról, hogy jogviszony létesítés esetén vállalja a vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatását.

Kérjük továbbá a pályázaton megjelölni a munkakör megnevezést: „Igazgatási (kereskedelmi) ügyintéző”, valamint a pályázati anyaghoz csatolni szükséges a www.budavar.hu/karrier weboldalról letölthető adatkezelési tájékoztató megismerését követően a pályázó által aláírt, az adatkezeléshez szükséges hozzájáruló nyilatkozatot.

A pályázat benyújtásának határideje: 2021. augusztus 31.

A pályázat elbírálásának határideje: 2021. szeptember 15.

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus formában: Elektronikus úton a szemelyugy@budavar.hu e-mail címen keresztül.

Postai úton: Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal részére, zárt borítékban a Budapest Főváros I. Kerület Budavári Polgármesteri Hivatal, 1014 Budapest, Kapisztrán tér 1. címre.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további tájékoztatást dr. Botár Ildikó Tünde irodavezető nyújt a 06-1/458-3021-es telefonszámon.

Az állás betöltéséről a jegyző dönt. Eredményes pályázat esetén határozott időre helyettesítés céljából 2023. július 30. napjáig teljes munkaidős köztisztviselői kinevezésre kerül sor próbaidő kikötésével.

Elbírálást követően az új kollégánk azonnal munkába állhat.

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a pályázatot eredménytelenné nyilvánításuk, ha nem találjuk meg az ideális jelöltet.

jelentkezés az állásra


Fájl kiválasztása


Fájl kiválasztása


Fájl kiválasztása


Fájl kiválasztása


Fájl kiválasztása


Adatkezelési irányelvek
Elfogadom az Adatkezelési irányelveket